Nezávazná objednávka

Po odeslání objednávky Vaši zakázku zanalyzujeme a pošleme Vám na e-mail nabídku ceny a případně i termínu, pokud nebudeme moci splnit termín Vámi zadaný. E-mail Vám přijde v nejbližší možné době, nejpozději však do 48 hodin od objednání.

Vyplněním první objednávky Vám bude automaticky přiděleno heslo do klientské sekce. Heslo si zapamatujte, budete ho používat spolu s Vaší e-mailovou adresou pro přihlášení do Vašeho klientského účtu.

1. Základní údaje

  • Podklady k:
  • Nadpis / téma:
  • Zde prosím napište co nejpodrobnější specifikaci Vaší objednávky. Zefektivní to komunikaci, výběr zpracovatele a výrazně urychlí celý proces zpracování Vaší objednávky. Specifikace materiálu (konkrétní požadavky):
  • Stranou je myšlena normostrana (1800 znaků, tedy 30 řádků po cca 60 znacích, včetně mezer), případně strana s menším počtem znaků, ale vhodně doplněná vloženou tabulkou, grafem, obrázkem. Počet stránek:
  • Požadovaný termín:
  • Pokud si nejste jisti, vyberte prosím poznámky pod čarou.Typ citace:
  • Jazyk:

Formátování

  • Písmo:
  • Velikost písma:
  • Řádkování:
  • Příloha: Vybrat Nahrávám přílohu...

2. Kontaktní údaje

  • Vyberte mezinárodní převolbu (ČR +420, SR +421) a telefonní číslo zadávejte v 9-ti místném formátu např. 111222333. Telefon:
  •  
  • E-mail:
  • Jméno:
  • Příjmení:
  • Ulice a číslo:
  • Město:
  • PSČ:

Nezávazně objednat

Poznámka: Stranou je myšlena normostrana (1800 znaků, tedy 30 řádků po cca 60 znacích, včetně mezer), případně strana s menším počtem znaků, ale vhodně doplněná vloženou tabulkou, grafem, obrázkem.


Klientská sekce

Anonymní objednávka

a komunikace se zpracovatelem Po přihlášení do klientské sekce můžete v detailu objednávky komunikovat přímo se zpracovatelem Vaší zakázky. Formou chatu jednoduše pošlete připomínky, dotazy, přílohy, vše oboustranně anonymně. Můžete zde také poslat dotaz administrátorovi.

Kontaktujte nás

Napište nám

Reference

Zjistěte, co si o nás myslí naši klienti

Napsat vlastní referenci